Obchodné podmienky
1. ÚVOD
Týmto dokumentom sú stanovené všeobecné podmienky, ktorými sa riadi používanie tejto webovej stránky (www.pamisstore.sk) a nákup produktov prostredníctvom tejto webovej stránky na základe zmluvy o kúpe uzavretej medzi nami a vami. Je nevyhnutné, aby ste si pred používaním tejto webovej stránky pozorne prečítali naše všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „podmienky“).Pri používaní tejto webovej stránky a vytváraní objednávky ste viazaný/-á týmito podmienkami a zásadami ochrany údajov. Pre prípad nesúhlasu s podmienkami a zásadami ochrany údajov, túto webovú stránku nepoužívajte. V čase uzatvorenia zmluvy medzi nami a vami, sa uplatňujú dané podmienky, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Preto je nevyhnutné z vašej strany, sa s danými podmienkami oboznámiť. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom všeobecných obchodných podmienok, nás môžete kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára na tejto webovej stránke.
2. ZÁSADY POUŽÍVANIA WEBOVEJ STRÁNKY
Pri používaní tejto webovej stránky a vytváraní budúcich objednávok súhlasíte s nasledovným:
- webovú stránku budete používať len na prehliadanie tovaru a vytváranie právne platných objednávok.
- nebudete vytvárať žiadne falošné objednávky. V prípade podozrenia, že bola vykonaná falošná objednávka, budeme oprávnení ju zrušiť a informovať príslušné orgány.
- poskytnete nám pravdivé, úplné a presné údaje o e-mailovej adrese, poštovej adrese či iných kontaktných údajoch. Zároveň vyjadrujete svoj súhlas s potrebou použitia týchto informácií , pre prípad kontaktovania v súvislosti s vašou objednávkou.
Pri neuvedení všetkých informácií, nebude možné vytvoriť objednávku. Vytvorením objednávky prostredníctvom tejto webovej stránky vyhlasujete, že ste právne spôsobilý uzatvárať záväzné zmluvy a súhlasíte so všeobecnými obchodnými podmienkami. Zároveň vyhlasujete, že pred vytvorením objednávky ste boli z našej strany dostatočne informovaný o úkonoch potrebných na uzavretie kúpnej zmluvy.
3. ÚDAJE O VÁS
Informácie a údaje o vás, ktoré nám z vašej strany boli poskytnuté, sú spracúvané v plnom rozsahu v súlade so zásadami ochrany údajov. Používaním tejto webovej stránky súhlasíte so spracovaním informácií a údajov. Zároveň vyhlasujete a nesiete plnú zodpovednosť zato, že všetky informácie a údaje poskytnuté vami, sú pravdivé a úplné.
4. NAŠE ÚDAJE
Predaj tovaru prostredníctvom webovej stránky (www.pamisstore.sk) sa vykonáva na základe osvedčenia o živnostenskom oprávnení, registrovaného na meno Bc. Petra Padaras, pod sídlom Kukučínova 2044/5, 069 01, Snina, s e- mailovou adresou pamisstore.sk@gmail.com, s tel. číslom +421 911 515 907, IČO : 51 214 083, DIČ : 1123745645, zapísane v živnostenskom registri, odbor živnostenského podnikania, okresný úrad Humenné, Kukorelliho 1, 066 01 Humenné, č. živnostenského registra 720-22836 (ďalej len „my“).
číslo bankového účtu : SK46 1100 0000 0029 4918 1177
5. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE ZMLUVY
Všetky objednávky realizované prostredníctvom webovej stránky www.pamisstore.sk, sú pre obe zmluvné strany záväzné. Používaním a objednaním tovaru z tejto webovej stránky vyjadrujete svoj súhlas s tým, že budete viazaní podmienkami uvedenými v tomto dokumente. Z času na čas, si vyhradzujeme právo tieto podmienky upravovať bez predchádzajúceho upozornenia. Na vašu objednávku sa budú vzťahovať podmienky, ktoré sú platné v čase potvrdenia prijatia Vašej objednávky. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky. Kúpna zmluva medzi nami a vami vznikne odoslaním objednávky zo strany predávajúceho a jej prijatím na strane kupujúceho. Kupujúci vytvorením objednávky (tovaru) súhlasí s týmito podmienkami a porozumel im. Kupujúci môže vytvoriť objednávku u predávajúceho len prostredníctvom internetového obchodu na webovej stránke www.pamisstore.sk.
6. CENA TOVARU
Ceny uvedené na webovej stránke www.pamisstore.sk sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade výraznej zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie. Suma 0,- € nie je platná a je chybnou cenou, tento tovar prosím neobjednávajte. Ceny a ponuka jednotlivých položiek tovaru zostávajú rovnaké až do vypredania zásob jednotlivých položiek tovaru. Zľavy a akcie platia do vypredania zásob, ak to nie je uvedené v inom konkrétnom termíne a konkrétnej sume.
V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá bude zákazníkovi zaslaná automaticky na email (zadaný pri vytvorení objednávky) po odoslaní tovaru k zákazníkovi, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
6.1 Podmienky uplatnenia zľavových kupónov
Predávajúci môže kupujúcemu vystaviť na nákup zľavový kupón v rôznej hodnote (ďalej len „kupón“). Predávajúci kupujúcemu takýto kupón zašle e-mailom alebo v papierovej forme spolu s podmienkami jeho použitia, platnosti a hodnoty.
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy z akýchkoľvek dôvodov alebo akéhokoľvek iného dôvodného vrátenia tovaru kupujúcim predávajúcemu zakúpeného na základe uplatneného kupónu, má kupujúci nárok len na vrátenie sumy, ktorú za nákup tovaru uhradil okrem uplatneného kupónu aj peňažnými prostriedkami, a ktorá presahuje hodnotu použitého kupónu na zakúpenie tovaru. Predávajúci môže rozhodnúť o tom, či kupón kupujúcemu v prípadoch podľa predošlej vety vystaví na použitie v ďalšej objednávke.
Každý kupón obsahuje najmä cenu, hodnotu kupónu a dobu platnosti kupónu. Kupón oprávňuje kupujúceho na nákup tovaru u predávajúceho podľa týchto obchodných podmienok. Kupujúci je oprávnený kupón použiť len počas lehoty jeho platnosti. Po uplynutí doby platnosti kupónu, sa kupón stáva automaticky neplatným a kupujúci stráca nárok na využitie kupónu bez nároku na vrátenie peňazí. Predávajúci po uplynutí doby platnosti kupónu neposkytuje peniaze, ani žiadny iný spôsob kompenzácie za nevyužitú hodnotu kupónu a ani kúpnu cenu kupónu.
Kupón nie je možné vymeniť za peniaze, je uplatniteľný výhradne u predávajúceho, na ktorého produkty bol kupón vydaný. Z kupónu sa nevydáva. Kupón je neprenosný a nekombinovateľný s iným kupónom. Predávajúci nenesie zodpovednosť za stratu, odcudzenie alebo poškodenie, zneužitie, či zničenie kupónu. Každý kupón možno použiť len raz.
V prípade, že kupujúci odoberie tovar za nižšiu cenu ako je hodnota kupónu, nemá nárok na doplatenie hodnoty kupónu alebo na nový kupón na zostatok hodnoty pôvodného uplatneného kupónu.
V prípade, že predávajúci zo svojej viny, na základe predloženého platného kupónu, neposkytne kupujúcemu tovar, kupujúci má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a má právo požadovať vystavenie nového kupónu na nákup tovaru s rovnakou hodnotou a s rovnakou dobou platnosti ako mal uplatnený kupón a tiež na vrátenie sumy uhradenej peňažnými prostriedkami kupujúcim nad hodnotu uplatneného kupónu. V prípade, ak doba platnosti kupónu už uplynula, predávajúci ho nanovo vystaví tak, aby ho kupujúci mohol využiť počas rovnako dlhého časového úseku, ako to bolo pri predchádzajúcom kupóne.
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy vystaví predávajúci najneskôr do 14 dní od preukázateľného doručenia odstúpenia od zmluvy predávajúcemu nový kupón s rovnakou hodnotou a s rovnakou dobou platnosti ako mal uplatnený Kupón. Pokiaľ kupujúci na kúpu tovaru použil okrem kupónu aj peňažné prostriedky, tieto rovnako do 14 dní od preukázateľného doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy zašle predávajúci rovnakým spôsobom, ako použil kupujúci pri svojej platbe, vrátane nákladov, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru, pokiaľ sa predávajúci a kupujúci nedohodli inak.
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy z akýchkoľvek dôvodov alebo akéhokoľvek iného dôvodného vrátenia tovaru kupujúcim predávajúcemu zakúpeného na základe uplatneného kupónu, má kupujúci nárok len na vystavenie kupónu v rovnakej hodnote a s rovnakou dobou platnosti ako uplatnený kupón na zakúpený tovar. V prípadoch podľa predošlej vety, keď kupujúci okrem uplatnenia kupónu uhradil kúpnu cenu tovaru nad hodnotu uplatneného kupónu peňažnými prostriedkami, má nárok aj na vrátenie sumy, ktorú za nákup tovaru uhradil peňažnými prostriedkami, a ktorá presahuje hodnotu použitého kupónu na zakúpenie tovaru.
Kupón uplatnený alebo použitý v rozpore s týmito obchodnými podmienkami, alebo v rozpore so zákonom sa stáva neplatný.
6.2 Podmienky uplatnenia darčekových kupónov
Darčekový kupón je určený na úhradu tovaru v internetovom obchode predávajúceho a je považovaný za ekvivalent peňažného prostriedku.
Darčekový kupón je zasielaný buď v elektronickej podobe na zadanú e-mailovú adresu alebo v papierovej forme na adresu zvolenú kupujúcim.
Darčekový kupón je možné uplatniť uvedením kódu do poľa kupón/zľavový kód na webovej stránke www.pamisstore.sk v sekcii košík. Darčekový kupón je možné uplatniť iba v celej jeho hodnote a to iba jeden krát. Uvedením kódu predmetného darčekového kupónu pri online objednávke, stráca tento darčekový kupón platnosť. V prípade, že kupujúci pri objednávke nevyužije celú hodnotu predmetného darčekového kupónu, zostávajúca nevyužitá hodnota prepadá.
Darčekový kupón nie je možné, po uplynutí doby pre odstúpenie od kúpnej zmluvy kupujúcim, na základe ktorej bol darčekový kupón kupujúcim zakúpený, vrátiť a požadovať miesto neho peniaze. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy na nákup tovaru v internetovom obchode, kde za cenu tovaru bolo zaplatené darčekovým kupónom, vráti predávajúci kupujúcemu pôvodný darčekový kupón, alebo predávajúci kupujúcemu vydá nový darčekový kupón v hodnote vráteného tovaru.
Predávajúci nie je zodpovedný za stratu, odcudzenie alebo zneužitie darčekového kupónu.
7. SPÔSOB A DOBA DORUČENIA
Možnosti doručenia sa menia v závislosti od adresy doručenia, času zadania objednávky a dostupnosti tovaru. Pri vytváraní objednávky sa vám zobrazia dostupné spôsoby doručenia a ich cena.
Doručovanie prebieha iba v pracovných dňoch.
Predávajúci vybavuje vytvorené objednávky v čo najkratšom čase a v poradí v akom boli zaznamenané. Objednávky sú spravidla vybavené do 24 hodín od ich vytvorenia, pričom zásielky sú doručované v priebehu 1 až 3 pracovných dní. Pri neočakávaných okolnostiach sa môže doba doručenia predĺžiť. O takejto skutočnosti bude kupujúci náležite upozornený e-mailom alebo telefonicky.
Tovar je doručovaný nasledovnými spôsobmi:
- prepravnou kuriérskou spoločnosťou Packeta – pobočky a boxy
- Slovenskou poštou na adresu
Predávajúci sa zaväzuje:
- dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky,
- tovar vhodne zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas manipulácie u prepravnej spoločnosti,
- objednaný tovar dodať na miesto určené objednávateľom, teda kupujúcim. Daňový doklad nie je súčasťou dodávky. Daňový doklad bude kupujúcemu automaticky zaslaný elektronicky po spracovaní jeho objednávky na emailovú adresu, ktorú zadal pri vytvorení objednávky,
- v prípade, že predávajúci odošle omylom iný druh tovaru, alebo v inej veľkosti, ako bolo kupujúcim objednané, vráti predávajúci kupujúcemu celú sumu, ktorú kupujúci za objednávku zaplatil vrátane poštovných a balných nákladov, ktoré vznikli kupujúcemu po odoslaní zásielky späť predávajúcemu.
Predávajúci nezodpovedá za:
- oneskorené doručenie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou,
- oneskorené doručenie tovaru zavinené uvedením nesprávnych údajov pri vytvorení objednávky kupujúcim, ktoré sú nevyhnutné na riadne doručenie tovaru (zle zadaná adresa, telefónne číslo, atď.),
- za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou,
- nedoručenie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku udalostí, ktoré nebolo možne predvídať.
Kupujúci potvrdzuje, že si predmet kúpy vybral v súlade s ponukou predávajúceho na webovej stránke www.pamisstore.sk. Kupujúci zároveň prehlasuje, že s obchodnými podmienkami je oboznámený, sú pre neho zrozumiteľné, chápe ich a tieto podmienky sa zaväzuje dodržiavať.
Kupujúci sa ďalej zaväzuje:
- objednaný tovar prevziať a skontrolovať neporušenosť obalov,
- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky, prípadne pri prevzatí objednávky na dobierku.
Pri nedodržaní týchto podmienok a zásad korektného správania si vyhradzujeme právo už viac neuzatvoriť zmluvu.
8. PLATBA ZA OBJEDNÁVKU
Predávajúci akceptuje platbu za vytvorenú objednávku nasledovnými spôsobmi:
- online platba kartou prostredníctvom platobnej brány
- prevodom na číslo účtu SK46 1100 0000 0029 4918 1177 s uvedením variabilného symbolu predmetnej objednávky
- platba pri prevzatí – dobierka (príplatok uvedený pri voľbe platby)
9. STORNO OBJEDNÁVKY
Ak si kupujúci praje stornovať objednávku, môže tak urobiť v prípade, že ešte nebola systémovo vybavené. O tejto skutočnosti bezodkladne kontaktuje predávajúceho. Ak už bola objednávka zaplatená, peniaze budú vrátené kupujúcemu najneskôr do 14 dní. Pri úhrade objednávky prostredníctvom platobnej karty, sa môže táto doba predĺžiť z dôvodu postupu banky.
Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo stornovať objednávku:
- na tovar, ktorý nie je schopný dodať z dôvodu jeho nedostupnosti (vypredania alebo stiahnutia z ponuky),
- ak predávajúci pri všetkom úsilí nie je schopný dodať tovar v dohodnutej lehote, cene alebo zabezpečenie tovaru by mu spôsobilo neprimerané ťažkosti a výdavky v pomere k hodnote objednaného tovaru, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnením. Predávajúci bezodkladne upovedomí o stornovaní objednávky prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
- ak kupujúci, v stanovenej lehote neuhradí vytvorenú objednávku.
10. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY – REKLAMAČNÝ PORIADOK
Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá plynie od prevzatia tovaru kupujúcim. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré ma tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dohodnutá nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe. Na uplatnenie reklamácie postačuje vyplnený formulár na uplatnenie práva zo zodpovednosti a doklad o kúpe – faktúra.
Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť , má kupujúci právo , aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci by však nemal ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu. Ak ide o vady, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo za zodpovednosti za vady zanikne.
Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu (opotrebovanie výrobku nosením a praním, ktorým sa prirodzene mení jeho vzhľad).
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vady po oprave alebo pre väčší počet vád riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Právo zo zodpovednosti za vady sa uplatňuje u predávajúceho, na adrese jeho sídla.
Kupujúci môže uplatniť právo zodpovednosti za vady (REKLAMÁCIU) prostredníctvom FORMULÁR NA UPLATNENIE PRÁVA ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY -REKLAMÁCIA
(pre zobrazenie a stiahnutie formulára klikni na odkaz červenej farby)
Kupujúci zakúpený tovar spolu s vyplneným formulárom zasiela prostredníctvom Slovenskej pošty formou služby ULOŽENIA NA POBOČKE POŠTY na adresu :
Bc. Petra Padaras
pamisstore.sk
Kukučínova 2044/5
069 01 Snina
Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, pri výmene súčasti.
Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie práva zo zodpovednosti za vady odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Pri uplatnení práva zo zodpovednosti za vady predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie bezodkladne a v zložitých prípadoch najneskôr do 3 dní odo dňa uplatnenia práva. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady. Vybavenie práva zo zodpovednosti za vady nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia. Po uplynutí lehoty na vybavenie má kupujúci právo na odstúpenie od zmluvy alebo na výmenu výrobku za nový.
Ak kupujúci uplatnil uplatní právo zo zodpovednosti za vady počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže ho predávajúci zamietnuť len na základe odborného posúdenia. Predávajúci je povinný kupujúcemu poskytnúť kópiu posúdenia odôvodňujúce zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.
Predávajúci je povinný pri uplatnení zodpovednosti za vady vydať kupujúcemu potvrdenie.
11. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY BEZ UDANIA DÔVODU – VRÁTENIE TOVARU
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Uplatniť si toto právo môže len spotrebiteľ. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou prepravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol porušený.
Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy prostredníctvom FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(pre zobrazenie a stiahnutie formulára klikni na odkaz červenej farby)
Kupujúci zakúpený tovar spolu s vyplneným formulárom zasiela prostredníctvom Slovenskej pošty formou služby ULOŽENIA NA POBOČKE POŠTY na adresu :
Bc. Petra Padaras
pamisstore.sk
Kukučínova 2044/5
069 01 Snina
Po doručení vráteného tovaru a oznámenia o odstúpení od zmluvy, predávajúci vráti najneskôr do 14 dní kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom, ako kupujúci použil pri svojej úhrade. Kupujúci sa môže dohodnúť s predávajúcim aj na inom spôsobe vrátenia platby.
Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
Pri odstúpení od zmluvy predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby predtým, ako mu je tovar doručený.
Kupujúci pri odstúpení od zmluvy znáša iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je neobvyklé na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru. Kupujúci má po doručení tovaru možnosť odskúšať jeho funkčnosť, nemôže však tovar používať, ak odstupuje od zmluvy. Na zistenie povahy, charakteristiky a funkčnosti tovaru by mal spotrebiteľ s tovarom zaobchádzať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v kamennom obchode. Od kupujúceho sa vyžaduje, aby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy s tovarom zaobchádzal a kontroloval ho s náležitou starostlivosťou. Zakúpené oblečenie môže kupujúci len vyskúšať, ale nemal by ho nosievať, a tovar by mal vrátiť s pôvodnými a nepoškodenými visačkami, či inými ochrannými alebo identifikačnými prostriedkami. V prípade poškodenia pôvodných visačiek, ochranných alebo identifikačných prostriedkov, kupujúcemu zaniká právo na odstúpenie od zmluvy.
12. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Ochranu vašich osobných údajov spravujú ustanovenia nariadenia európskeho parlamentu a rady č. (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a/alebo zákona č. 18/2018 Z.z. resp. zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZOOÚ“), pričom vaše práva sú upravené najmä v § 28 a nasledujúcich ustanoveniach ZOOÚ (od 25.05.2018 v článku 5 a článkoch 12 až 22 GDPR).
Aké sú vaše práva?
- právo na prístup k údajom
Máte právo vedieť, či spracúvame vaše osobné údaje. Pokiaľ ich spracúvame, môžete nás požiadať o prístup k údajom. Na základe vašej písomnej žiadosti vydáme potvrdenie s informáciami o spracúvaní vašich osobných údajov.
- právo na opravu
Máte právo namietať, aby vaše osobné údaje, ktoré spracúvame, boli úplné, správne a aktuálne. Pokiaľ sú vaše osobné údaje neúplné, nesprávne alebo neaktuálne, môžete nás požiadať o opravu.
- právo na vymazanie
O vymazanie vašich údajov nás môžete požiadať pri určitých okolnostiach. Vaše osobné údaje vymažeme:
- ak už vaše osobné údaje nepotrebujeme pre účel, na ktorý ste nám ich poskytli,
- odvoláte svoj súhlas,
- máte námietky voči spracúvaniu vašich osobných údajov,
- ak by sme vaše osobné údaje spracovávali nezákonne,
Osobné údaje musia byť vymazané, aby sa tým splnila zákonná povinnosť.
- právo na obmedzenie spracúvania
Môžete nás požiadať, aby sme obmedzili spracúvanie vašich osobných údajov. Následne budeme vaše osobné údaje iba uchovávať a ďalej s nimi pracovať nebudeme. K obmedzeniu spracúvania vašich údajov dochádza z dôvodu:
- oznámenia, že vaše osobné údaje sú nesprávne, a to až dokým neoveríme ich správnosť,
- spracúvania vašich osobných údajov nezákonne, avšak vy nesúhlasíte s ich vymazaním a na miesto toho žiadate, aby sme spracúvanie vašich osobných údajov len obmedzili,
- bezpredmetnosti vašich údajov, ale potrebujete ich vy na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie svojich práv,
- námietok voči spracúvaniu vašich osobných údajov, a to až kým neoveríme, či naše oprávnené záujmy prevažujú nad vašimi dôvodmi.
S vašou žiadosťou sa môžete obrátiť na nás prostredníctvom e-mailu: pamisstore.sk@gmail.com
Súhlas so spracovaním osobných údajov
oskytnutím súhlasu so spracovaním vašich osobných údajov udeľujete webovej stránke (www.pamisstore.sk) registrovanú na základe osvedčenia o živnostenskom oprávnení, na meno Bc. Petra Padaras, pod sídlom Kukučínova 2044/5, 069 01, Snina, s e- mailovou adresou pamisstore.sk@gmail.com, s tel. číslom +421 911515907, IČO : 51 214 083, DIČ : 1123745645, zapísanú v živnostenskom registri, odbor živnostenského podnikania, okresný úrad Humenné, Kukorelliho 1, 066 01 Humenné, č. živnostenského registra 720-22836 aby v zmysle § 11 zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „ZOOÚ“) (od 25.05.2018 v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) nariadenia európskeho parlamentu a rady č. (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov [ďalej len „GDPR“]) výslovný súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail. Poskytnutie vašich osobných údajov je dobrovoľné a prevádzkovateľ nemá právny nárok na ich získavanie. Poskytnutie osobných údajov s dobrovoľným súhlasom zákazníka je nevyhnutnou podmienkou preto, aby sme vám mohli zasielať obchodné a marketingové informácie.